tisdag 3 april 2012

På laaande

I dag har jag varit ut på laaande. Ända till Toby ;) Hälsat på släktingar och haft kul. Fammo och jag käkade grisar och drack röd lemonad och sen skrattade vi åt Nea och Rimma.


Nea och Rimma


Faster Rulkika och Rimma


Ulrica och Nea


Cool brud


Fammo coh Rimma. Ni får ursäkta vinkeln men jag ville liksom få med ALLT. De där skåpen är bara för underbara, tavlan enorm och jag vill också ha ett sånt där luftigt och ljust vardagsrum.


Fammo och Rimma chillar i soffan. 


Rimma visar vad hon egentligen tycker om sina "Frejka-byxor". Biter i dem! Låt henne slippa dessa på torsdag, please!!!

Har inte bildbevis på alla vi träffade men det var även en hög med kusiner (mina alltså). 

2 kommentarer:

Frida sa...

Håller tummarna för att ni kan få bli av med Frejkabyxorna idag!

Unknown sa...

Tack för tummarna! De funkade ;)