söndag 7 oktober 2012

=(

Jag ÄR sämsta mamman någonsin och får tacka högre makter att min dotter druckit ganska mycket vatten den här morgonen för jag satt just ut henne för att sova och började själv laga mat och kom på att hon bara fått morgongröt och INGEN MJÖLK!!!!

A skulle precis åka till jobbet då hon ätit gröt så de lekte en stund så jag fick i mig min smörgås och sen så…ja. NU kom jag på det, då hon STACKARS barn sover därute och är säkert hungrigast i världen för att hon har en mamma som hissen inte går ända upp för. 

Stackars barn!!!

EDIT: Ja alltså jag tyckte så synd om henne att jag värme lite mjölk, gick ut och slet tutten av henne och gav mjölk. Tur att barnen kan sova och äta samtidigt.
Jag känner mig inte så mycket bättre men nu har hon i alla fall lite mjölk i magen!

Inga kommentarer: