söndag 14 oktober 2012

Rimma 1 år Kalas nummer 1

I går hade vi mamma-barnträff och firade Jenna och Rimma som fyller 1 med två dagars mellanrum.
 
 
Här är två av minstingarna och en lite större

 
Godsaker

 
Matilda och Rimma

 
Rimma drar i mitt finger och vill att jag skall komma fort och inte ta några bilder

 
Mor och dotter



Minstingarna och Rimma
 

 
Ett ljus på kakan

 
Födelsedagsbarnen och kakan


Alla fina presenter! Bok, docka, briogrejs, presentkort och reflexväst. Tusen tack!
 

 
Rimma var klädd i min gamla klänning som jag hade då jag fyllde ett år och nya leggings från Me&I.

 
På kvällen fota vi oss själva lite i brist på annat att göra.

 
Rimmas nya grej är att stå bakom mig och pussa mig på ryggen. Och att läsa om Max och hans blöja och då kan kissar på golvet.



Inga kommentarer: