fredag 5 oktober 2012

Inte min dag idag nej...

Var just på stan och köpte födelsedagspresent åt Rimma. lite kläder och sånt. Sen när jag skall köra bort från min parkeringsplats så backar jag in i en annan bil. Hur typiskt är inte detta! Lämnade en lapp och tog foton på den andra bilen och på vår och sitter nu och väntar att någon morrande fräsande gammal gubbe skall ringa och be mig dra år skogen för att jag skråmat hans bil och sen skall han ha 3000 euro för sitt stora lidande.
 
Jag kollade bakåt och såg ingen bil, men den var PRECIS bakom min. Hur dum får man bli liksom????

2 kommentarer:

Kaija sa...

Voi ei! Mä pelästyin, että sulle tai masuvauvalle tapahtui jotain kamalaa - onneksi se oli vaan peltiä. Vaikka kyllä varmasti harmittaa :(

Unknown sa...

Juu onneksi ei mitään vakavaa. Rimma nukkui takapenkillä eikä edes liikahatnut joten se ihan oikeesti vaan hipas. Edelleen tässä odottelen että joku soittais ja vaatis multa jotain. Maalia lähti ja tuli naarmu mutta ei onneksi mitään kauheempaa. =)