söndag 25 december 2011

Bildminnet fullt

Blogger meddelade mig att mitt bildminne är fullt, jaha…och vad skall jag göra åt det då?

Magen full med julmat, julklapparna är öppnade och oboy vad jag har varit snäll i år. För att inte tala om Rimma, hon först har varit snäll. Bildbevis på vår snällhet kommer att komma, sen då jag figurerar ut hur i hela världen jag skall få mera bilder tyngda i denna blogg utan att betala för nöjet….

I kväll skall vi en sväng till pappa och i morgon till mamma. 

Nu skall jag försöka lägga in en bild här, får se hur det går… Jepp, det går att lägga såna som man använt redan tidigare i bloggen…så nu får ni se hur det såg ut då jag bloggade i Spanien för någon sommar sen, hur mamma och deras hus ser ut uppifrån på min födelsedag i fjol och vad jag hade på mig i går ;)




Inga kommentarer: