lördag 31 december 2011

Var är min katalog, va?

Jag har liksom hört ryktesvägen att väldigt många har börjat få hem sommarkataloger, ni vet HM, Ellos osv. 
Var är mina kataloger? Vem har varit i min postlåda och plockat bort dom? Här har vi inte sett till skymten av en enda katalog.

Eller så har alla företag sett att jag fått barn och tar för givet att det är onödigt att skicka något åt henne.

Rimma fyller tre månader precis idag, om några timmar. Tog några foton just, men ville inte riktig just då, så vi skall prova om en stund igen, efter att hon bajsat ;) Dagen till ära har fröken på sig sin Maxomorra onepiece som hon fått av K med familj. Den passar perfekt med hennes skena. Skall försöka slänga ihop ett inlägg om det där med höftledsluxation någon dag. All den info som jag ville ha på sjukhuset men inte fick.


Inga kommentarer: