torsdag 11 september 2014

Snick och snack




Han far ändå fram som en virvelvind så varför inte ge en dammhandske åt honom på samma gång. 


Barnen leker att de är på picknick. 

Små och stora premiär idag. Sen hämtade vi POMPdeLUX paketet. Stumpbyxorna var lite väl stora, men kommer att behålla dem i alla fall. Astors byxor mjuka och sköna. Klänningen var snygg och ser ut att vara passlig (inte provat den än) MEN, det finns likson någon form av defekt, ser ut som en fläck precis under halshålet. Gick in på PDL och tänkte att jag reklamerar den och byter till en ny. Tror ni inte att just den här klänningen är slut i precis den färgen och storleken. Så nu vet jag inte vad jag skall göra. Tror inte det är så stort att det syns, men jag själv ser ju det :/ Och jag vill inte ha den rosa utan just den här färgen.  Eller jag och jag, Rimma skall ju ha den. 

Inga kommentarer: