lördag 10 november 2012

Dag 12- 10 bloggare som inspirerar mig

1. En nyhittad blogg med supersnygga dukningar. http://ellasinspiration.se/category/dukningstips.html

2. Malenamis blogg inspirerar mig för hon är alltid så positiv.

3. Natalis blogg eftersom hon skriver som det är och dels för att jag kan relatera till henne just nu för hon är gravid lika långt som jag. Citerar här direkt från hennes blogg:

"Läser bloggar och försöker hålla humöret uppe, de roligaste bloggarna är inte de där som ska vara så där superroliga, där varje inlägg är ustuderat ASKUL så man kissar på sig av skratt (not) utan de där perfekta vita bloggarna, ni vet, allt är underbart, alla mina vänner är så fantastiska , vinet smakar utsökt, barnen är så gulliga, maken är så omtänksam, jag är så vacker när jag kliver upp i mitt vackra (sponsrade) nattlinne, äter en perfekt cupcake med strösslet utlagt med en pincett och sen så gör jag ett hemmaspa med massa otrooooliga produkter, ljuset på bilderna bloggarna lägger upp är helt amazing, det är så där så man tror det finns bländare och foto assar......ja ni vet vad jag menar.
Det måste vara svårt att vara så positiv hela tiden. Det får mig att le, ORKA hålla på så där."
4. It´s a house. Att lyckas få något fult så vackert!!!
5. Foki och hennes blogg. Jag blir bara så glad av att läsa den! (och i detta skede vill jag ju lyfta fram att jag verkligen OGILLAR Hello Kitty, så det inte blir några oklarheter angående detta)
6. Nagelblogg med de finaste skapelser!
7. Flygvärdinnan som skriver om hur det är att vara flygvärdinna. Synd att hon har bloggpaus!
8. Hittade denna ekoblogg igår och jag blev genast inspirerad av att själv vara lite mer grön. 
9. Kulinaristen Max äter sin mammas hemmagjorda goda mat. Recept i massor!
10. ALLA bak och tårtbloggar som gör så otroligt fina kakor och bakverk som är så fina att man inte ens vill äta dem. Och jag som inte ens tycker om kakor!!!


Inga kommentarer: