fredag 2 november 2012

Dag 4- 10 fraser jag ogillar.

1. Vänta bara!

2. Passa på att njuta nu!

3. Så där kan du ju inte säga.

4. Har du smink på dig?

5. Vet du om det är en pojke eller flicka?

6. Vi har inte råd!

7. Du som är teckesnpråkstolk!
(NEJ, jag är fortfarande inte en TOLK)

8. Teckenspråket är ju internationellt.
(Nej det är det verkligen inte)

9. I min by fanns det två dövstumma.
(Det heter DÖV och inte dövstum, så säg för guds skull ALDRIG mer ordet dövstum så jag hör det)

10. Väder tills imorgon. Regn i hela landet följt av världens storm varefter det blir -28 grader kallt.

2 kommentarer:

Annika sa...

Haha :) ja dendär "har du smink på dig", följt av en mystisk min, känns ju aldrig kul vare sig man skulle ha det eller inte, varför fråga liksom :D

Unknown sa...

Nä först tror man ju att allt är utsmetat över hela ansiktet ;)