fredag 23 november 2012

Dagens shopping och dagens mage


I går var jag till GW-gallerian för lite mamma-barnfika. Jag var dock så fräck att jag lämnade mitt barn hemma. Hon hade sovtid och jag hade shoppingtid ;) Hittade INGENTING. (ok 4 par strumpor på lindex men det räknas liksom inte)
I dag så var en betydligt bättre shoppingdag och jag hittade ett par söta tossor åt Rimma och en kofta till vintern/julen. Sen 5 små söta zinkhus till julgranen som jag sett i Anttilas reklam. Var bara tvungen att köpa. Velade mellan gråa eller vita men tog till sist de vita. Och lite olika modeller. 
Köpte även ett kantband från eurokangas. Har haft planer på att göra vimplar med julfärger länge redan men det har inte blivit av. Det är inte säkert det blir av nu heller men nu har jag åtminstone kantbandet. 

Sen det där svarta. Det är en visitkortshållare. Vad jag skall med den till får ni se senare. 


Magen idag. (v. 34)  Och dagens upphängda byk i form av strumpbyxor, pop klänning och svarta myspants. 

Vi var till mitt jobb en sväng också idag då vi var på stan. Egentligen så kan man säga att det är mitt nya jobb men ändå inte. Namnet på företaget är nytt och nytt ställe, så jag var där första gången. Så fick jag en jobbväska =) trots att jag lämnar på mammaledigt nästa vecka. 

Inga kommentarer: