onsdag 21 november 2012

Magen i vecka 34 och en liten riverdance hjälpreda


Det växer så det knakar och den står rakt ut. Kanske det är en lite kille i alla fall?

V. 34


Rimma hjälper till att fylla tvättmaskinen


Man kan tynga lite här och där. Nou hätä mamma, jag hjälper dig!


Rimma har börjat dansa riverdance. Hon tar i strumpbyxorna eller kjolen och så far hon runt i ring och trampar med benen så mycket det går. Ser superkul ut =)


Crocsen skall av och på många gånger om dagen

Tycker det är fullt upp om dagarna. I dag har vi det dock lite lugnare men å andra sidan så har vi A på jobb så vi chillar bara här hemma. Har lite svårt att gå emellanåt när det kramppar i ljumsken. Det håller ofta bara på en stund men det är skitjobbigt. På kvällarna så känns magen enorm och den här filuren är mycket mer vild än vad Rimma var i magen och det är fullt ös hela tiden. Hon/han försöker komma ut genom höger sida eller åtminstone sparka sönder några revben. 

Vi fick sålt vår fatboy idag. Det var en trevlig familj hit och hämtade den. Nu skall vi då fundera på om vi skall köpa en ny barnfatboy åt Rimma eller hitta på något helt annat. 

2 kommentarer:

Linda (kusin) sa...

Sötnosen!! Åh vad jag saknar er!
Jag är skitdålig...yes I know! Har inte hunnit skicka skötväskan. Men jag lovar göra det innan vi åker iväg.
Säger till då jag skickat den sen.
Har inte glömt!
Puss

Unknown sa...

Ingen fara med väskan! Ni har fullt upp med er renovering!!!
Vi vill träffa er och det suger så BIG TIME att vi inte skall med till Spanien. :( Bläää alltså!!!