måndag 5 november 2012

Mammalyx

Bestämde mig för att för första gången på FLERA säsonger FÖRhandsboka en kofta på Country Dreams. Det är min mammalyx som jag unnar mig själv för att jag har jobbat lite. En timme i veckan är inte mycket men i alla fall.
 
Mammalyx nummer två är att jag fick lite pengar till födelsedagspresent av Pappa &co så jag köpte 4 stycken Mariskålar (givetvis med Citymarkets smarta samla-poäng-system) och fick dem därmed för -50%. Tror att jag skall köpa två till så då har jag efterrättsskålar åt 6 personer.
 
Inte så mammalyx var när jag efter mycket om och men kom mig ut ur omklädningsrummet från babysimmet och Arto konstaterade att vi (mitt fel) glömt hem skötväskan med blöjorna och allt annat. Men vi löste det. Ungen i bilen, fort till närmaste butik som som tur fanns precis bredvid. Jag kastade mig in och hämtade ett paket blöjor och bytte om på baksätet och fortsatte till Citymarket för att shoppa det vi egentligen skulle köpa.
 
Vagnen skall KANSKE beställas idag =) (om vi inte kommer på andra tankar)
 
Rimma skall sova för första gången i egen säng i eget rum!!! GULP!!! Hon somnade snabbt (var väl så trött efter simmet) men vi får se hur det går i natt sen.
 
 


Inga kommentarer: