tisdag 6 november 2012

Dag 8- 10 anledningar att älska bloggandet

Och att läsa bloggar.

1. Alla bra tips man får angående mat, dryck, kläder, mode, barn, matställen…

2. Man hänger med i vad det talas om.

3. Man får läsa vad ens släktingar i andra länder håller på med och själv skriva så de kan läsa hur vi har det.

4. I mitt fall att jag får skriva på svenska (det går inte så bra jag vet…). Använder så mycket finska hela tiden att det är bra för mig.

5. Jag lyckades någotsånär med kakan till Rimmas födelsedag för att jag läst en massa kakbloggar.

6. Man får inspiration att göra olika saker.

7. Roligt att få glimtar in i folks hem och liv. Bättre än tv-serier!

8. Goda råd och tips angående barnvagnar!!!

9. Roligt att läsa bloggar från olika länder och se hur det inverkar på det som bor i landet.

10. Roligt minne åt sig själv i framtiden och förhoppningsvis åt barnen också.

Inga kommentarer: