torsdag 1 november 2012

Dag 3- 10 favoritserier

1. Grey´s Anatomy (Detta är den enda serien som jag MÅSTE titta på just nu)

2. Private Practice (i samma anda som Grey)

3. Kaisa ja puoli valtakuntaa (roligt och lättsamt)

4. Ally McBeal (kommer ju ej längre men nog var det ju bästa serien ever)

5. Stockholm-Arlanda (kommer ju inte längre men det såg vi på intensivt här hemma)

6. Pelastushelikopteri (ALLA avsnitt har jag sett av denna serie också)

7. O.C. (denna följde jag med)

Tydligen så gillar jag bara serier som inte längre går ;)

8. Arkiv X (spännande som bara den då det begav sig)

9. Alias (oh vad sur jag blev då de slutade med Alias)

10. Dawsons Creek (sur även när denna slutade)

(Bonusserier: Felicity, Nikita, Sex and the city och Will & Grace)

Fördelen med att de flesta serier inte går längre = jag ser inte lika mycket på tv som förr!

Inga kommentarer: