torsdag 15 november 2012

Dag 17- 10 saker jag har velat bli

1. Arkeolog
2. Modell
3. Sekreterare
4. Jobba i terminalen för Wasa lines ;)
5. Flygvärdinna
6. Skodesigner eler kläddesigner (och här skall vi ju nog komma ihåg att jag verkligen INTE kan rita varken skor eller kläder ;)
7. FBI-agent
8. Teckenspråkstolk
9. Sångare (haha, jag som inte ens kan sjunga hahaha)
10. Teckenspråkshandledare/ Tecken lärare

Så en brokig blandning av yrken som jag nog innerst inne visst att inte var möjliga. Det var först när jag började studera teckenspråk som jag verkligen hittade min grej. Speciellt så gillar jag att undervisa och jag har sagt det förr och jag säger det igen: OM någon skulle ha sagt att jag kommer att jobba som lärare, då jag var yngre, så skulle jag ha skrattat ihjäl mig, många gånger. 
Och här är man och trivs super!


Inga kommentarer: