onsdag 14 november 2012

Vecka 33, mysmage och lite Mary Kay sminkning



54 dagar kvar säger graviditetskalendern. Kanske det börjar vara dags att plocka fram bebiskläderna och fundera på vad som skall packas i BB väskan och sådant. Och söka febrilt efter den där bebisbodyn. Ni vet, the body som barnet skall ha på sig då man kommer hem från BB och som sedan skall sparas åt barnet. 

Vi (jag och Pia) hade ett mini Mary Kay party igår. Det blev bara vi två men vi hann verkligen använda mängder av produkter och sminka oss grundligt. Jag "fibade" min sminkning dvs. satte fel ögonskugga på fel plats men det blev bra i alla fall. Så jag köpte lite ny ögonskugga. 


Ser trött ut fast jag har sminkat bort mina svarta ringar.


Närbild på slutresultatet. Provade lite läppstift för första gången på länge men det kändes så där. Läppglans är nog min grej i alla fall. Det kändes faktiskt lite synd att tvätta bort allt som kämpat och gjort. Vi borde ju ha åkt ut på stan och gått ut och äta eller något. Istället så försökte vi mata våra barn med gröt (gick så där) samtidigt som vi klämde i oss parmaskina (har varit fryst i en månad så det borde vara gravidvänligt) och salta kex med ost. 

Så sånt.

Och till sist en bild på gull-ungen (eller två):




Där är dammsugaren. Dammsugare och trasa är da shit i den här familjen just nu!

Inga kommentarer: