tisdag 25 mars 2014

Bildbomb från vår resa vol.73

Det är så roligt då man fotat med kamera och två olika telefoner…man hittar nya bilder hela tiden.


Jag gick på toaletten och ungarna hade kul då de båda fick sitta på egna platser medan.


Den där rutchbanan var en av favoriterna på resan.


Vårt första boende och mer sol än så här under dagen så fick vi inte. Jag sitter och sjunger "Imse vimse spindel WOW".


Rimma med tåget som jag tog med åt dem.


Häng i soffan på första stället. 


Rimma är sur över någonting och har lagt sig ner och skriker. Basic.


Poolen vid Dunas Maspalomas.


Området var mycket stort och det fanns massor av hus.


Ah, vad jag saknar att komma till ett färdigt dukat bord, även om man blev lite led maten efter tre veckor.


Jag och Rimma är nere vid havet.


Astor tyckte det var spännande.


Rimma hämtade ett kex av Bamse men ville inte äta upp det, Mamma tackar.


Solskenet själv.


Två glada barn nere i Atlanticos bilkällare.


Med bil i bergen.


Charmig liten by.


På väg på blöjbyte.


Ute caféet.


Någon plusgrad uppe i bergen.


Lekpark.


"SafetyNisse"


Basmat på hotellet, pasta med tonnfisk.


Euro Nordic Medical Service och Astors öronkoll.


Rimma sovde hon.


Det gjorde hon i planet också. Hon somnade innan vi ens hunnit komma upp i luften. Men då hade vi stigit upp typ 3-tiden på natten också. 


Astor var däremot vaken han.


Och bökade omkring.


Heeej…

Så det var det…bilderna från A´s telefon!


Inga kommentarer: