onsdag 12 mars 2014

Oral-B

Nu har jag i några veckors tid fått bekanta mig med Oral-B tandkräm samt borsthuvuden och är redo för en recension. 


TriZone borsthuvudet gillade jag väldigt mycket, eftersom det är så brett och stort så känns det som om man inte behövde göra så mycket. Precis som en vanligt tandborste men ändå en eltandborste. 

Floss Action kändes bra den också, den kändes dock lite "stor" på något sätt.

3D white var den första jag provade och den var helt ok. Det att den tar bort missfärgningar gillar jag. 

TriZone vinner dock alla gånger och det är nog ett sånt borsthuvud som jag kommer att börja köpa. Passar mig perfekt. 

Tandkrämen är jag dock inte så övertygad om. Den går att använda men som alla andra tandkrämer som är "neonturkosa" så gillar jag inte smaken. Jag har min favorit vad det gäller tandkräm och kommer nog inte att byta i första laget. 



oralb.fi
buzzador.fi

Få en produkt hemskickad, använd den, berätta om den…det är buzzador i ett nötskal!


Inga kommentarer: