tisdag 14 februari 2012

Bloggtorka?

Nej det är nog inte bloggtorka jag lider av. Har bara haft så mycket annat för mig och kanske inte så mycket att säga.

Rimmas skena åker av om två dagar!!! FATTAR NI?! TVÅ dagar kvar!!!!

Jag skall fixa nya naglar ikväll. Det är ju alla hjärtans dag så jag borde ju göra röda med en massa hjärtan. Men eftersom jag har bestämt att göra listan till slut som jag börjat med så blir det blåa naglar. 

Mamma-barnträff hos mig i morgon. Kräver som tur inte såå mycket förberedelser. Dammsuga, plocka undan det mesta och hämta bullarna. Ja, så lat är jag så jag beställde bullarna men vad man vill ha i dem får man sen bestämma alldeles själv. (hoppas på bildbevis sen ;)

Jaha, vad tror ni om Victorias bebis då? Blir det en Kenneth den första eller Tindra den första? Jag tippar nog på Ingrid jag, precis som Herman Lindqvist. Eller Astrid. 


4 kommentarer:

Anonym sa...

Då finns det i framtiden två st. drottning Ingrid i grannländerna (Norge&Sverige). Så därför tror inte jag på Ingrid.

Unknown sa...

Då blir det Astrid =)

muminmamman sa...

Jag tippar på det tråkiga Carl. Men alltså TVÅ DAGAR kvar, härligt!!! Då ska ni fira! Åtminstone måte väl Rimma få något nytt som framhäver hennes fina skenlösa kropp ;)

Unknown sa...

Ja tänk, bara två dagar kvar!!! Hon har redan fått nya grejer *rodnar*. Vi var in på Ellen och Elvira och köpte en Duns klänning åt henne =))