onsdag 29 februari 2012

En lista

Vad har du för TV-kanaler? De vanliga som man kan se på tv

Har du åkt moped någon gång? Jag har suttit på kanske en eller två gånger, inte min grej!

Har du busringt någon gång? Ja då jag var yngre, det var ju så jättekul ;)

Har du fått felparkeringsböter? Nej inte jag men A =)

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej och nej

Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Venezuela eller Thailand

Vilken är din favorit bland tecknade series? Hälge förstås

Kan du alla orden i nationalsången? Ja åtminståne första versen

Badkar eller duschkabin? Dusch…badkar är slöseri med vatten.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Jag har sett så väldigt lite filmer på senaste tiden.

Chips eller popcorn? Taco-chips och smörpopcorn

Vilken färg på läppstift använder du? Sen när någon ger mig ett läppstift som inte gör mina tänder gulare än de redan är så då vet ni...

Apelsin- eller äppeljuice? Vatten

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Måste nog vara med Eivor och Marika på Pincho och jag åt honungsmelon med parmaskinka, sniglar och nåt till var det, men kommer inte ihåg...

Favoritchoklad? Kinderchoklad och cashewnötter med vitchoklad på

När röstade du senast? I presidentvalet för några veckor sen

När åt du en hemodlad tomat sist? Minns ej

Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej och behöver ingen heller

Klarar du att tanka själv? Jepp, det brukar gå så fint så

Har du beställt något från exempelvis TV-shop? Nä men vi fick en del produkter då mamma jobbade med sånt

Pepsi eller Coca Cola? Pepsi max

Vad var det senaste du handlade? Önskar jag kunde säga en ny bostad men måste väl säga mat. Tråkigt!

Har du kräkts offentligt? Nej inte vad jag kommer på nu iaf.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja

Har du ringt något betalnummer? Ja, 118, 020202 och såna. Det är iaf så svindyrt att jag slutat med det. Det var mycket lättare då mamma ännu jobbade.

Kan man vara vän med sitt ex? Det borde väl gå.

När besökte du ett sjukhus senast? För två veckor sen med Rimma och skall dit igen nästa vecka

Hade du mycket hår som liten bebis? Ganska mycket

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Såndär automatisk

Vad har du i din väska? Använder bara skötväska nuförtiden

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Förr läste jag alltid men nu då Rimma sover i samma rum så svarar jag borstar tänderna ;)

Vad är du tacksam för idag? Att jag har en underbar liten familj och att vi alla är friska och mår bra.

2 kommentarer:

Annika sa...

jag stjäl den Petra, älskar ju som sagt listor! :)

Unknown sa...

Be my guest! =))