lördag 4 februari 2012

Månadsklistermärke

Har fått en del frågor om Rimmas månadsstickers som jag har då jag fotar henne. De är alltså inte photoshoppade utan stora klistermärken.







Jag har köpt dessa på etsy.com och där finns otroliga mängder med fina klistermärken. Vissa fraktade över hela världen och dessa som jag köpte kommer från en butik som hette Purple Possom. 

Där finns verkligen något för alla! Tror att jag skall beställa nya sen då Rimma blir äldre med
 13 months -->

Då jag skulle beställa så höll jag på och kollade på olika i flera dagar tills jag sen bestämde mig för just dessa med klara turkosa färger.

Här kommer lite smakprover vad det finns för andra modeller:




Sen så har de även såna här:



Och ett tips för alla (NY)gravida! Dessa skulle jag verkligen ha köpt om jag skulle ha vetat att det fanns medan jag väntade.




Inga kommentarer: