tisdag 3 januari 2012

Dagens shopping

Bestämde med Pia att vi skulle ta tjejerna med och träffas vid GW-gallerian för lite kaffe och shopping. Två och en halv timme hade vi på oss och ändå så hann vi inte med någonting. Shoppa han vi och äta men inte skvallra så mycket som man borde. Så vi skall ta om det igen om någon vecka…kanske inte shoppingen för min del, det blev ganska mycket inhandlat men snacket. 
Maten var tyvärr en riktig flopp. Min dagens pasta smakade olja blandat med överkokta makaroner. Pias bakade potatis var fylld med gurksmörja som inte heller det smakade något vidare. Efterrätten i form av choklad bjöd på en mycket trevligare upplevelse, som tur var.


Rimma fick påfyllning i sin redan ack så fulla garderob. 4 par byxor i storlekarna 74-80. En klänning i storlek 86. En body som passar precis just nu. En nattdräkt. Och en liten filt som jag tittat på redan innan hon föddes. För 4.95 så slog jag till. Ca 45 e blev det, men vi hade presentkort på en del.


Jag köpte en sådan här skjorta för mitt presentkort som jag fick av Mamma å Kjell. 

Inga kommentarer: