måndag 2 januari 2012

Konstigt med snö

Nog är det bara för konstigt. Här går jag av och an och längtar efter snö och vad händer då snön kommer? Jag tar fram resekataloger och funderar hur jag skall bära mig åt för att komma utomlands. Lite surt är det ju så där också då man tänker att vi egentligen skulle vara på väg till Spanien om två veckor men nu då von Rosen is in da house så känns det lite väl att ha Rimma i ett flygplan i flera timmar. Så A kommer att åka ensam. Nytt försök i maj. Då kanske vi åker över till Gibraltar, men om det blåser så stannar brudarna på hotell eller åker över med en annan båt. Vi får se, hur som helst så hoppas jag att vi då kommer oss iväg.

I förra inlägget bannades jag över att jag inte fått några kataloger. I dag kom Ellos katalogen så jag har fått ännu mer inspiration till att åka till varmare länder. 

I dag kom också ett brev från FPA var de uppmanar mig att fort skicka in intyget över att jag varit på eftergranskning. Man blir ju bara så trött, jag HAR skickat in det redan, genast efter besöket som var för över en månad sen. Så nu skrev jag det åt dom men tror att jag skall ringa i morgon och fråga vart de egentligen har slarvat bort det. Och jag BRUKAR ta kopior på allting men av någon anledning så tog jag inte på just det här pappret, hur typiskt är inte det?

För att strö lite salt i såret så skall jag lägga in lite bilder från tidigare resor.



Inga kommentarer: