lördag 7 januari 2012

Silorna

Svensexa vid silorna. Man var ju inte medbjuden, just för att det var en svensexa men vi kunde inte låta bli att åka in till stan och titta lite.


Vädret var vackert men utsikten uppåt mer spännande...


Mikko på väg ner


Kummitäti Monika fotar


Alla vägar bär neråt!!



Han klara det!


Nästa man ut…Tapsa…som hade gjort detta förr. Han sprang ner!


Rimma sov och missade hela showen!


Sen efter Kummisetä Pertti så blev det äntligen A´s tur.


Spännande spännande...


Det är ingen liten vägg det där ;)


La familia!




Jag och Rimma var en sväng till min Fammo och träffa på en massa kusiner och en söt liten småkusin. Sen har vi bara hängt här hemma. Rimma har varit jättesur hela tiden. Klockan 21 orkade jag inte längre och bestämde att nu får hon gå och lägga sig. Förde henne upp, gav mat och nu sover hon. Förra natten sov hon hur bra som helst, vaknade bara två gånger. Ära vare Maltextrat i höjden! 

Då jag ser på sista bilden här så förstår jag ju att hon varit sur. Vem vill ha en mamma som ser ut så där i håret ;)



Inga kommentarer: