fredag 27 januari 2012

Öppet dagis och shopping

I dag bestämde vi oss för att försöka komma iväg till det öppna dagiset. Vi hade riktigt kul och Rimma pratade och var så glad, ända tills vi skulle åka in till stan, då blev hon sur. 
På stan sov hon och jag passade på att shoppa. Hon har ju SÅ MYCKET av allting men jag ville gå in på P.O.P och se om jag skulle hittade något. Och där hängde de, röda kalsonger med älgar på till nästa vinter!!! Sen hittade jag ett par vantar med älgar på som passade perfekt åt mig så de fick de bli. En klänning år Rimma till våren/sommaren hittade jag också. Vid kassan impulsköpte jag ett par strumpor med fyrar på. Sen var vi med Marika och Eivor till Pincho och åt goda tapas. 

Resten av dagen skall vi ta det lugnt och vänta på att pappan i huset kommer hem från sin Spanien resa. I morgon får vi finbesök från Östermyra då Hanna och Meea kommer på besök. Sen skall vi på Klimpens 1-års kalas. Busy busy…






Inga kommentarer: