onsdag 4 januari 2012

Julen i sin helhet

Sista julinlägget!

Julafton hos gammelMommo



Viktigaste på julbordet...lutfisken!!!




Här undrar Klimpen: Vaddå ajabaja???


Julhund



Enda vettiga kortet vi fick pga av att ALLA skulle ta foton med blixt samtidigt vilket resulterade i att INGA av våra bilder blev bra. Jädrans blixtar!!!


Första julklappen

Efter detta julfirande hos Mommo bar det av till A´s föräldrar var det kom både Pukki och Muori



Glada julfirare

Den 25.12 firade vi hos min Pappa &Co men därifrån har jag inga bilder :-/
Eller jo, en bild har jag ju



Sen den 26.12 firade vi lite till hos min Mamma



Kolla in dessa två följande bilder. Vad gör ungarna?



Tittar på tv förstås ;-)


En sån här Bock hade vi hos Mamma


Rimma tar emot en julklapp






Spännande med julklappar. Lika spännande för Mamma och Rimma.

Härmed avslutar jag julen 2011 här på bloggen. Här hemma har vi ännu framme alla julpynt. Tänkte redan att jag gärna skulle laga ut granen men Rimma tycker det är så roligt att titta på ljusen så vi har den nog ett tag till. 
(välkomna till oss för att fira jul på midsommar med andra ord)




Inga kommentarer: