tisdag 31 januari 2012

Ute

Trots det kalla vädret har Rimma och jag varit ute de senaste två dagarna. Igår sov Rimma hela två timmar ute i vagnen i -16 grader utan ett jag hörde ett endaste knyst därifrån. Sen började jag tycka synd om henne och tog in henne. Sen sov hon ännu 20 minuter. Så det stämmer att barnen sover bra där ute trots att det är kallt som attan.

Då vi var ute och gick igår så hittade jag en massa fina hus också som jag skulle kunna tänka mig att kunna bo i. Området var trevligt också. Två av tre hälsade då jag gick omkring där och de trodde väl att jag var någon nyinflyttad typ för vem i hela världen skulle kunna hitta till just deras gata utan att bo där. 





Rimma funderar över att hon faktiskt redan är 4 månader gammal.

Magnetröntgen i morgon…får se då om vi lyckas hålla ungen nöjd och stilla. Har vi tur så får vi bort skenan om ca 2 veckor. Men jag är så pass skeptiskt (läs: Pessimist big time!) att jag inte vågar ta ut något i förskott. 

Inga kommentarer: