onsdag 23 oktober 2013

Dagens


Klassisk bloggbild. (För intresserade så är stövlarna från Hunter, Toppen Odd Molly, Jackan Didrikson och jeansen Killah Marilyn.)


Skulle köpa EN flaska men kom hem med 5. Största delen i frysen och en del i kylsåpet. Varenda gång jag känner att förkylningen kommer skall jag hälla i mig lite. 


Kiwin är lite väl dyra tycker jag. Varenda gång jag är till butiken så kommer jag hem med en 6-8 € påse. Missbrukar kiwin, helt enkelt. Men det gör ingenting. Kiwin är bättre att missbruka än socker. 

Har varit utan godis och glass i 2,5 dagar. Var på cafe idag med Anna och Jack och då blev det en liten morotskaka och återigen så tänker jag skryta över mig själv men mina är såå mycket bättre. Blev inte ens sugen på mer då jag åt den. (Men ser ändå fram emot fredagen och min vitchokladplatta!!!)

Inga kommentarer: