söndag 20 oktober 2013

Smygbild och en smörgåstårta och så lite Odd Molly på det...



Så här började smörgåstårtan sen ut och jag är riktigt nöjd. Har kommit på att man måste vara snällare med sig själv och sluta med det där: Nåå int kan jag ju och int e den nu sååå braa int. Tusan också, den blev både god och fin och om någon inte gillade den så kanske de helt enkelt inte gillar smörgåstårta, så det så!

Smygbilder hos svärisarna ;)


Så här såg jag ut medan jag fixade tårtan! Mycket turkost blev det.


Och så här när gästerna anlände.


Hel-smyg-bild!


Rimma har lagt sig ner bland kuddarna och med sina Pomp de Lux kläder så passade hon perfekt in på Mummis säng. 

Var alltså på 150 års fest igår och åt gott, träffade A´s släktingar och i dag har vi hängt hos min Pappa och Carina. Isabelle klippte mitt OCH Rimmas hår. Tack för det! Skönt att jag inte behövde klippa Rimmas hår, tror att det gick så mycket lättare då någon annan gjorde det. Mycket lyckad dag mao.

Ja, just det och min utmaning en sak in och en sak ut går rätt så bra. Mest har det åkt ut saker den här månaden och det är positivt. Har en stor påse kläder som skall till typ UFF. Två bilbarnstolar har vi till salu, en massa kläder skall fotas och läggas på loppis. En fleecejacka är på väg hem till Rimma så då skall något ut när den kommer. So far so good!


2 kommentarer:

Tina sa...

Superfin tårta, bra jobbat!
Men va bra att d åkt ut mer grejer än in...så du med gott samvete sen kan shoppa loss. ;D

Unknown sa...

Smarrigt också =)
Ja det känns riktigt bra att jag fått ut mer än in. För så är det verkligen inte alltid i det här huset ;)