fredag 25 oktober 2013

Kvällens



Efter en vecka utan socker så bestämde jag mig för att vräka i mig lite cantaloupe, parmaskinka och bondost med hjortronsylt. Samt lite vitchoklad. Det konstiga är att jag bara har ätit halva vitchokladplattan och det under hela dagen. What´s wrong with me? Är inte ens sugen. Det smakade faktiskt ganska…ingenting…

A är på jobb och barnen sover, än så länge. Astor hade ljud för sig redan så vi får se hurudan natt det blir. Gav upp med sömnskolan för några dagar sen. Jag orkade inte! Han somnar ensam i sängen, är bara in då och då. Men på natten då han vaknar och skriker, det är då jag inte orkar. Så de två senaste nätterna har han sovit bredvid mig, sen igen i sin egen säng, sen bredvid mig… Känns helt ok, så länge vi båda får sova lite bättre och jag slipper höra skriket. Vi tar itu med det i något annat skede. 

Inga kommentarer: