måndag 21 oktober 2013

Slut på godisätandet (nästan)

Vi bestämde med A i helgen att nu får det vara slut på godis, glass och godsaker under veckorna. Jag har klarat EN dag nu. Hur jag skall klara mig till fredagen då jag vet att det finns en platta vitchoklad i skåpet vet jag inte. Har missbrukat kiwin istället. Och så har jag försökt att inte föräta mig på xylitolpastiller. Det brukar jag göra när sötsuget slår till och jag inte har något godis hemma. 

Hur skall jag klara detta? Kommer inte att göra det…Det är måånga dagar till fredagen!

Hittade lite överaskningsbilder på min telefon idag ;)


Rimma käkar mango och skall snart få håret klippt för första gången av någon annan än sin mor. 


Tog fort en bild och gick därifrån så Rimma inte skulle se mig. Hon satt snällt och blev klippt av Isabelle. Nu ser håret mycket bättre ut. Mitt också =)

Inga kommentarer: