lördag 21 september 2013

50-års kalas


Ett av mina Traderafynd som ÄNTLIGEN fick komma i användning. Supersnygg Odd Molly från en äldre kollektion. 


På väg på Carinas 50-års kalas.


A och jag fick ihop en supersnygg bukett bestående av 50 stycken rosor. Nästan så den skulle gå som brudbukett. Kanske sen när man förnyar sin vigsel ;) Och vet ni, fick veta idag att min florist dött. Det är ju verkligen synd. Man fick alltid supersnygga buketter hos honom och han visste liksom vad man ville ha utan att man sa det. 


På väg


Jag och födelsedagsbarnet!
Maten var supergod! Och chokladkakan! 


Familjen på väg hem. Härlig höstkväll med solsken.

Något slitna ser vi ju ut efter förra natten och nu är båda barnen sjuka :( Astor är snorig och Rimma började få lite snor hon också och nu tror jag hon har lite feber. Båda sover nu så vi borde också gå och sova för det kan bli en lång natt.




Inga kommentarer: