fredag 13 september 2013

Dagens Odd Molly


Största delen av mina Odd Molly ullplagg har jag köpt second hand. Egentligen ALLA utom ett så de är ganska noppiga. Som tur har jag en sån där batteridriven nopp-borttagare. Körde den på alla plaggen här en dag och de ser nu mycket bättre ut.


En något sliten tvåbarnsmamma i en Ka-ching wrap och ett rib jersey linne under. Vänta bara Astor slutar äta bröstmjölk. Då skall jag sova en hel natt ensam med hörselskydd, eller så tar jag in på hotell i stan och bara sover. Kanske på Hotell Astor så det känns så där passligt hemtrevligt ;) 

(Vet inte om jag jinxar det genom att skriva det så jag skriver det riktigt litet…men de två senaste nätterna har Astor bara ätit 3 gånger. BARA 3 GÅNGER!!! Nu får vi hoppas det håller i sig och minskar till 0 gånger!)

Inga kommentarer: