tisdag 10 september 2013

Pomp de Lux

För några timmar sen var jag på mitt första Pomp de Lux party. Jag har länge sett på kläderna och tyckt att de är fina men inte riktigt velat beställa eftersom jag aldrig sett dem live. Och de är ju härliga! Inte praktiska och barnvänliga utan mer festliga och söta. 




Eftersom jag är i shoppingförbud så där för övrigt den här månaden så var det ju kul att jag hade bestämt att jag skulle få gå på partyt. Jag hade gjort upp en budget som jag tyvärr gick över! :( Så nu kan man väl säga att jag totalmisslyckades med my mission. Men Rimma har ju snart födelsedag så jag kan ju låtsas att det som gick över är födelsedagspresent. ;)


Denna är på väg åt Rimma. Astor fick faktiskt ingenting den här gången. Gillade tjejkläderna så mycket mer. 


4 stycken räck med kläder hade hon med sig!!! Jag gillade att det fanns så mycket att välja på och gillade verkligen kombinations möjligheterna. Färgskalan följde en trevlig ton. De är ju inte så färgglada som de kläder som vi har mest åt barnen men det blir kul med lite omväxling. Och det mesta jag köpte kommer nog att användas som festkläder. 


Dessa stjärnbyxor är också på väg till oss
Samt följande:

Och lite till. Skall visa dessa sen då de kommer.

Jag gillade den rosa färgen på dessa. De är inte så babyrosa utan en mera gammelrosa färg. 

Så jag tyckte om dessa kläder men de känns ändå inte som vardagskläder. Inte flickornas i alla fall. De kommer att vara super sen när prinsessfasen kommer!



Inga kommentarer: