fredag 13 september 2013

Dagens barn


Här är vi på väg till butiken och jag matchade dem med Bamse jumpsuits.


Mycket kul att fara till butiken


Astor har varit glad


Och TITTA på den där tallriken! Man kan se Bamse vilket alltså betyder att Rimma har ätit upp ALLT!!!! =) Första gången på så länge att jag inte ens kommer ihåg det. Då man ätit så där duktigt så får man faktiskt en pepparkaka. SÅ glad blev hon över pepparkakan och jag över att hon ätit allt. Win win situation!
(ursäkta för stöket)


Medan Rimmas gröt är på G i micron så hjälper hon till med att mata Astor. Hur söta är de inte?!!

2 kommentarer:

Linda (kusinen) sa...

Åh fina, fina barn!!
Gulliga som få!
Hoppas vi snart kan ses!

Och det där med hotell ska du deffinitivt göra!

Ta in på hotell, ligg i varmt bad, kolla på tv, ät något gott och bara SOV!!

Unknown sa...

Barnen (och föräldrarna) tackar =)

Ja, jag tror faktiskt jag skall testa det där med att få vara helt ensam i något skede. Det är ett tag sen ;)